Translate

poniedziałek, 9 października 2017

Dwie kartki i pudełko

Witajcie :)
Dziś mam dla Was dwie kartki i pudełko, wszystko na chrzest, pełne kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Przy tematyce chrztu dominuje jasna kolorystyka, a więc  pierwsza kartka jest biało-perłowa, wytłaczana, z ramką wyciętą wykrojnikiem Marianne D. Listki wycięłam wykrojnikiem Sizzix Garden Greens 661206.


Druga kartka jest w błękitach papierów Agaterii, z Agateriową świecą i wycinankami z wykrojników Marianne D.



I na koniec pudełko na zdjęcia z chrztu, również biało-perłowe.



Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe słowo :* Pozdrawiam serdecznie!

25 komentarzy:

Dotka pisze...

Śliczne.

magis pisze...

Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Bardzo ale to bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne. Kartka dla Ignasia jest po prostu genialna. Pozdrawiam Kasia - magisartpl.blogspot.com

malażabka pisze...

Piękne i eleganckie pamiątki :)
Pozdrawiam :)

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękne i bardzo eleganckie! Cudownie tworzysz :) Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia*

Sylwia S pisze...

Obie przepiękne .

Sol pisze...

Obydwie cudne, ale urzekła mnie ta biała z różowymi kwiatami :)

aga-craft pisze...

Cudne i z aniołkiem i ze zdjęciem :)

Sigrun pisze...

Ślicznosci!

karolina jeżak pisze...

Piękne i eleganckie prace! :)

a.le kartka pisze...

Piekne pamiatki! Wyjatkowe!

Aneta pisze...

Przepiękne obie!

Madzik pisze...

Cudowne prace!!!

Kasia Hajnas pisze...

Prześliczne i bardzo delikatne wszystkie trzy prace:). Cudownie wszystko dobrane, a wykonanie po prostu Mistrzostwo!!! Pozdrawiam serdecznie:).

Lisa pisze...

These are all so elegant and gorgeous!! I love the designs of each one!! They're all stunning!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Przepiękne! Jak zwykle perfekcyjnie ukwiecone :)

zmorka pisze...

Uwielbiam Twoje prace, chociaż muszę przyznać, że po obejrzeniu Twoich moje jakoś przestają mi się podobać :D

DecoArtMagda pisze...

wspaniałe prace, kwiaty wprost prześliczne

Violinowo pisze...

Śliczności, uwielbiam Twoje kartki :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne pamiątki!!!

Wioletta pisze...

Monia <3 jak zwykle cudeńka! Te kwiaty na tej pamiątce tak pięknie skomponowane, szczena mi opadła!

Stara Kobieta pisze...

Przepiękne prace, cudowna personalizacja na ostatniej :)

Agnieszka Korman pisze...

Piękne, eleganckie prace! Podziwiam perfekcję wykonania :)

Ann pisze...

Przepiękne :)

mag pisze...

Przepiękne i bardzo delikatne. Strasznie lubię te Twoje kwiatkowe kompozycje :)

wiola_c pisze...

Piękne prace z urzekajacymi kwiatowymi kompozycjami :-)